onsdag 2 februari 2011

-_-

Jag har klippt av håret. Inbillar mig typ att jag kommer vara in a relationship inom två månader
nu. (Bah you wish slut!). Men alltså, finns det ens några brudar i brun page som är singlar? Tror
att det finns någonting i alla män där ute som säger: KOLLA, en brud i page - där har vi en gullig
flicka jag kan visa upp för päronen. Man går liksom från super bad girl till girlfriend material
på två klipp med saxen. Aja. Blir upp till bevis i helgen. Kul att jag oroar mig mer för att jag inte
ska ha råd att gå på The Office än vad jag ororar mig för att min framtid ska gå åt helvete. Då jag
istället för att gå i skolan ägnar mig åt att kombinera mina två favoritaktiviteter, dvs:
male models and free champagne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar