fredag 11 februari 2011

-_-

Jag känner att det är dags att byta bana igen. Vad har man varit inne på senaste året. Svenniga
värmlänningar, indietöntar, handelsgrabbar, 30åriga anarkister, vanliga killar och nu senast
technoboys. Vad har jag inte utforskat liksom. Kanske ska jag go all in med the HeShe thing.
Kanske ska jag gå tillbaka till handelskillarna. Det var ju inte helt fel att bli utbjuden på date i en
båt med ost och vin. Guppade omkring där i mälaren och kände mig rätt fin. Inte ett dugg trashig
och konstig. Bara vanlig och lugn. Sen blev det ju som det blev. Medans förnuftet sa handels sa
instinkten att det var mycket bättre att satsa på killen som spelade i punkband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar