fredag 18 februari 2011

-_-

Min roligaste kompis funderar på framtiden:

jag vill plugga nåt år på något universitet, men borde liksom tänkt på det för några år sen innan
betygen blev sämst..
+ orkar inte komvux
alltså haha
jag tror ju verkligen att jag kan göra vad som helst och har hela mitt liv varit inställd på att jag
ska bli en stjärna, men nu börjar jag doubta eftersom jag inte vill att mina future barn ska bli
förstörda av min stardom
så nu har jag typ ångest och måste skaffa mig en pluggig karriär?
tror allt löser sig om jag bara blir rik= bra möjligheter, men om jag blir känd=kommer barnen
växa upp och bli trashed och hänga med dåliga människor på fester

ja. + har lite lust att dom ska få växa upp i en grekisk liten by vid havet = bra moral hos
bondemänniskor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar