tisdag 18 januari 2011

-_-

Jag jobbar och jag lyssnar på radio. Just nu är jag i en sån där period. Ni vet en sådan då man
desperat försöker erövra ny kunskap. Man har väl en benägenhet att snöa in sig på de mest
oanvändbara ämnen. Typ Myer Briggs personlighetstyper, eritreansk musik eller
astralprojektion.
Så nu till sak: Har ni förslag på intressanta saker jag kan lära mig/freaka in
mig på? Är intresserad av allt inom områdena historia/estetik/musik/mat och psykologi.
Men det får gärna gå utanför dessa ämnen. Så länge det är spännande alltså.

Den tolfte februari fyller jag år. Försöker få inspiration till en bra meny, men det går liksom inte
ihop. Har just nu en rätt oskön mix i huvudet. Dvs: pizzor med någonting, gräddfil och gräslök
på. Paella och till sist maki med friterad räka, japanmayo, sparris, avokado och gräslök. Ja, ni
ser. Det fungerar inte.

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar