lördag 22 januari 2011

-_-

Mycket spännande kväll igår. Mitt nya redbull/vodka liv är helt klart något att hänga i
julgranen. Finns knappt någon hejd på hur roligt jag har det.

Har funderat lite över om det ens finns någon vits med att jag överhuvudtaget går ut med mina
vänner. När jag ändå, så fort saker och ting inte går min väg drar därifrån och festar på egen
hand.

J: -Jag hatar Kåken.
J: -Jag hatar tunnhåriga killar med skägg.
A: -Men sluta tjura. Det finns ju visst snygga killar här.
J: -Jag drar. Hejdå.

Drog till Marie Levau och fick syn på jordens snyggaste snaggade kille. Går fram:
-Hejsan.
-Hej.
-Känner du inte igen mig?
-Äh nej?
-Men det är ju Frej..

Så har man ännu en gång raggat upp ett gammalt ragg med ny frisyr. Det är inte lätt det här.
Känns ungefär som att alla i kategorin "min typ" börjar ta slut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar