söndag 2 januari 2011

-_-

Dagen innan den första dagen på det nya året vaknade jag upp med en riktigt konstig känsla.
Jag var glad och absolut inget kunde stoppa mig. Jag blev inte ens på dåligt humör av min
blonda utväxt. Den fick vara som den var. Mitt intresse för omvärlden var svalt, men på ett
bra sätt denna gång. I mitt huvud var det alldeles lugnt och liksom tyst. Det var roligt att
prata och det var roligt att vara just där jag vid tillfället höll till.

I vanliga fall ser jag alltid framåt. Letar, men vet inte efter vad.

Vi lyssnade på ett program om feng shui i bilen hem. Programmet bekräftade det jag alltid
haft på känn - speglar bidrar inte till harmoni i sovrummet, utan till motsatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar