måndag 3 januari 2011

-_-

Minns den gången jag och Mel lurade hennes gamla barndomskompis att Mel hade dött i en
bilolycka. Det måhända ha varit lite taskigt men kändes för stunden som en riktigt bra idé.
Dessutom var kompisen töntig, hade "Black Nails" som msn-namn och avgudade Mel lite för
mycket.

Några dagar senare ringde kompisens föräldrar hem till Mel för att beklaga sorgen. Black nails
hade legat hemma och gråtit en hel dag på grund av Mels så kallade död. Många var upprörda,
men om jag minns det hela rätt hade jag ingen direkt ånger i kroppen. Det hade inte heller min
medbrottsling och såhär på senare dagar kan jag fortfarande fnittra när jag tänker tillbaka på
den där gången.

Kanske var jag, för att citera min käre mor "en hård jävel" redan på den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar