torsdag 18 augusti 2011

-_-

Onsdag var en dag av eufori. Den obefogade lyckan är omöjlig att beskriva. Jag ville dansa.
Jag ville slåss. Jag ville vara dum i huvet. Länge sen jag var dum i huvet nu. Förr hände
det ofta. Nästan jämnt. Jag fick något flipp och gjorde sådant som var opassande. Fan, jag
önskar jag var yngre. Kunna supa sig packad utan att bli trött. Jag är medveten om
nostalgin. Nostalgi är lika med försköning. En dag är det här nostalgi. Men det dröjer.

Egentligen borde jag börja i dramagrupp för nybörjare. Har tänkt på den saken ett tag. Att det
vore spännande och kul.

Blir så fascinerad av mina vänner och konstigheterna de ägnar sig åt.
En random dag på stan. Plötsligt och intenivt hoppar hon till:

- ÅÅÅH DEJA VU.
- Äh va?
- VADÅ? HAR HAR DU ALDRIG FÅTT DEJA VU?
..KÄNSLAN AV ATT JUST DET HÄR ÖGONBLICKET HÄNT I ETT TIDIGARE LIV?
- Alltså? Nej, aldrig..
- MEN GUD!! JAG FÅR DEJA VU HELA TIDEN.


3 kommentarer:

  1. Kan inte du sätta ihop en ny playlist? Eller har du någon klar kanske?

    För övrigt tycker jag att du är snyggare här.

    HMB

    SvaraRadera
  2. Yes, kan styra upp en faktiskt!
    Såklart. Är ju jag som byggt det här palatset liksom???!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också börja gå i dramagrupp. Sen måste du ändra kommentarsrutan. Peace!

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar