måndag 16 augusti 2010

-_-

Jag har sovit dåligt de senaste nätterna. Egentligen är det nog ren ovilja. Har fått upp ögonen för
att ligga uppe halva natten för att lyssna på Thomas Bloch. Thomas Bloch är så bra. Det låter som
lagom varma nätter vid medelhavet. Alltså medelhavet som i Le Grande Bleu. Nästa sommar ska
jag dit. Helst med en het man. Så ska vi ligga uppe och lyssna på Thomas Bloch, ha öppet fönster
och höra havet som på ett snyggt sett går in i musiken. Det ska finnas en linnegardin i fönstret
som rör sig med vinden och dagarna ska sovas bort. Fattar ni hur bra det blir eller. Fattar ni det.
Imorse vaknade jag klockan fem. Igår drömde jag att jag fick krama en vild men snäll leopard.
Lite som i en fantasyfilm ni vet. Det var en fantastisk dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar