måndag 23 augusti 2010

-_-

Jag inbillar mig att en geting har bitit mig i halsen. Den har svullnat upp men jag har inte ätit
någon jordnöt. Det var den första skoldagen idag. Jag vaknade upp klockan nollsju trettio i
vasastan och var mindre pepp på skola och mer pepp på att ligga. I vilket fall tog jag till slut
mig själv i kragen och traskade iväg till tunnelbanan. Sådant är livet. Man kan inte alltid få
som man vill. Till skolan var jag sen och mer intresserade av det lilla lilla barnet som
klampade omkring i salen och sa -HEJ vad heter du? än att lyssna på vad de sa under
själva introduktionen. Efter den bekantskapen var det dags att bekanta sig med de människor
jag faktiskt skulle umgås med resten av året. Jag fick intervjua en liten tjej. Hon var två år
yngre än mig, men jo, ja jag kallar henne liten. Detta betyder å andra sidan inte att jag i
allmänhet tycker att nittiotvåor är små.
I vanlig ordning lyckades jag göra bort mig rätt totalt:

Citerar fbkonversation:

Me
HAHAHAH. råkade för övrigt dra ett lite för grovt skämt under intervjun man hade när jag
började skolan imorse (man intervjuade någon och berättade om den andra sen)
4:14pm Jenny
okej vad hände?
vad sa du
4:15pm Me
det var en liten 18åring och hon bara: ja sen är ju att vara med pojkvännen ett intresse om
man kan räkna med det. jag med ironisk skämtröst: "ja sex är väl ett intresse"
hon bah: äh.... nej och lät nervös
sen visar det sig att hon är kristen

Tänk så det kan bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar