söndag 17 april 2011

-_-

Ursäkta avbrottet. Ni fattar väl att jag inte anställd för att underhålla er på heltid. Jag har för fan
mina eget liv och tänka på också. MY OWN MOUNTAINS TO CLIMB, my own bitches to destroy.

Kom hem från Berlin för två dagar sen. Har artros i högerhanden vid 21årsålder. Det har hänt
mycket. Känner mig som en kung, skrattar åt tjocka och tycker att livet är gott. Har lite svårt att
avgöra vilket som är mitt sanna jag. Den onda, gestikulerande. galningen eller den uttråkade
ointresserade, dryge fan. Men den insikten kommer väl med åren. När man ska finna sig själv
och det helst i Indien. Igår var en fin kväll. Mina vänner är störst, bäst och vackrast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar