måndag 4 april 2011

-_-

Jag måste vara en kall jävel. Kommer ofta på mig själv med att bara vilja "kolla om han är bra på
att hångla". Det är ett väldigt rationellt tänkande. Nu ska jag kolla upp det här. Om det är dåligt
är det väl bara att dumpa av eländet i baren. Synd bara att det tänket inte fungerar på små
ställen. Det är kanske därför jag ibland tycker om Berns. Det finns många rum. Har man trasslat
in sig i en jobbig situation vandrar man bara vidare till rum nummer två.

Sen var det det här med one night stands som vill "kramas lite" morgonen därpå. Eller folk som
tror att man kan datea efter ett ligg. Så här fungerar det för mig. Sex on the first date = okej. Så
länge man haft en datejävel innan. Sex och att sedan börja datea skulle aldrig fungera. Jag bär på
tunga principer som inte gärna bryts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar