fredag 17 september 2010

-_-

Mitt stora intresse i livet är ju som bekant män. De senaste dagarna har jag funderat på det här
med framtiden. Jag har ännu inte hittat någonting jag skulle kunna tänka mig att försörja mig
på. Inte helhjärtat i alla fall. Skolan är okej men inte mer. Igår var det en het föreläsare och
hälsade på. Min impulskontrollsstörning gjorde sig påmind då jag skrev ett meddelande där
jag frågade om föreläsaren ville ses på en öl. Det ville han.

Igår fick jag äntligen ta igen en veckas social understimulans. Det hela slutade med att jag satt
på en efterfest med ett gäng grabbar. Vi drack jäger/monster och spelade tecken.
Jäger/monster var en riktigt lyckad kombination och smakade som hallonlakritsgodis. Vi
tittade på Donnie Darko och jag somnade i ett knä. Vaknade upp dagen därpå och alla var kvar
men sovandes. Är inte det fantastiskt, när efterfesten är kvar. Av någon anledning känns det
hela mindre sorgligt och jobbigt då. Jag fick sällskap därifrån av en vacker och rolig typ. Han
berättade att han drömt om att han ville kolla upp Donnie Darko soundtracket, men hade varit
så rädd för att se kaninen att han var tvungen att hålla för skärmen. Jag skrattade och kände
mig glad men ful. Han frågade vad jag skulle göra ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar