fredag 16 juli 2010

-_-

Egentligen är jag bara jävligt trött på att vara en ung människa. Ung och halvfattig. Är det vad
folk kallar att leva livet det?

Saker jag vill ha i min idealiserade medelålder:

  • Mitt drömhus.
  • Kök i vit marmor.
  • Jonathan Adler porslin. Link1. Link2. Link 3.
  • Rosa pioner på matsalsbordet.
  • En naturvit, retro cab med bruna skinnsäten.
  • En HD i garaget.
  • Kylskåp med jordgubbar och några flaskor bubbel i dörren.
  • Kunskap om hur man lagar extremt god sushi.
  • En Hästens.
  • Vita krispiga lakan och många kuddar i sängen.
  • En pool i svart sten.
  • Vit heltäckningsmatta i sovrummet (JAG VET, DET ÄR INTE O.K)
  • Gasspis.
  • Vinkyl.
  • Några vita, asiatiska rislyktor hängandes i träd.
  • Badrum i någon typ av glansig sten och doften av lavendel.
  • Känslan av att leva nära himlen.
YOU CAN HAVE WHATEVER YOU WANT. JUST ASK 4 IT AND EARTH WILL ANSWER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar