måndag 14 juni 2010

-_-

När man börjar kalla måndag för Music Video Monday, efter Huh Magazines veckouppdatering
av nya musikvideos. Ja, jag misstänker att det vid det ögonblicket man egentligen bör ta det där
med arbetslösheten på allvar.
Enligt mig har det varit fula musikvideos på senaste. Jag gillar inte fult. Det jag gillar mest är nog
sådant som är fel - översatt till snyggt. Indiebands amatörvideos känns som våldtäkt
på dagens teknik. Om det är så det ska vara kan de väl i alla fall ta det hela i svartvitt, så man
slipper se skiten i färg.
AJAJAJAJJA.

Jag planterade olika växter idag. Hur awesome kände jag mig inte under tiden då liksom?
Tänkte: Jag är stark! Jag klarar saker! Jag är typ inte som porslin i dina händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar