söndag 6 juni 2010

-_-

-Icka, vakna. Jenny och Philip är hemma så vi måste gå in till andra rummet nu.
-Mmm, jag kommer.
-Du, Hanna.. det är en annan grej också.. Jag tror det är en kille på toan.
Hanna öppnar toalettdörren och får (precis som jag) syn på en sorglig och nedspydd figur med
byxorna neddragna sittandes på toalettstolen.
.
...
-Jessica, gå och lägg dig! Jag tar hand om det där.

Den kommande timman spenderade jag liggandes i sängen lyssnandes på en sida av Hanna jag
tidigare aldrig upplevt. Den dominanta sidan som tvingar den halvt döda killen att rengöra
toaletten medans min käre vän står bredvid och ger order.

Morgonen därpå noterades mystiska blodfläckar från badrummet till halldörren.
Vi andra visste inte riktigt vad vi skulle tro.

Hanna kommenterar: -Jag var jävligt förbannad på vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar