fredag 16 september 2011

-_-

Vi skulle kunna ha en tävling. Vadslå om hur många dagar det krävs för att jag ska få tillbaka
livsglädjen. Ta inga förhastade slutsatser nu. Jag har bara fastnat i likgiltighetens svarta hål.
Ingen big deal.

Såg videos och fascinerades över min forna mänsklighet.
Vad jag lärt mig med åren:
- Öl är inte helt jävla värt bakfyllan.
- Det finns ingen som helst jävla anledning till att gå ut om musiken är dålig.
- Det är helt jävla onödigt och lamt att hångla full.
- Ragga är helt jävla överskattat.
- Efterfester är aldrig roliga (helt jävla värdelösa).
- Att hångla full är helt jävla värdelöst.
- Gensvar på frågan "Hur är det?" är helt jävla onödigt.
- Det är helt jävla onödigt att sminka sig eller vara snygg överlag.
- Klackar är hel jävla onödigt och helt jävla jobbigt.
- Det är helt jävla onödigt att dricka efter klockan ett.
- Date på Dovas går aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar