lördag 5 mars 2011

-_-

Domedagen är kommen. Kom idag under min dagliga och extremt långa power walk på mig
själv med att tänka "träna är ju mycket roligare än fest". När man väl börjat tänka sådana
tankar kan man ju inte vara annat än körd.

Mamma kom hem med en Wallpaper Paris Guide igår. Spänningen är olidlig. Guiden är post-
it'ad och jag har fått ärva pappas iphone. Det känns som om jag har en av mina materiella
toppar. Ni vet känslan. När man bara vill rada upp sina vackra tillhörigheter för beundran.
Men än är jag inte nöjd.

Saker att köpa i Paris:
-Vårens mest hypeade plastpåse från Jil Sander.
Säkert slut i hela jävla världen men endå. Jag vill ha!
-Tunna Marnitoppar eller icke tunna marnitoppar.
-Jag vill seriöst ha ett par Vivienne Westwood strumpor.
Fula är de också. Jag = märkesnörd. Erkänner.
-Sonia Rykiel plånbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar