onsdag 3 november 2010

-_-

MÅNDAGEN DEN 25:E AUGUSTI 2008

jenny säger:
jag såg kleerup och silverstett idag.

Iskallt Icka säger:
thatz cool

jenny säger:
silverstett flippade håret på cafeet mittemot medans hon blev filmad

jenny säger:
och kleerup var och tog jeans på whyred- rumpshow-

Iskallt Icka säger:
var den snygg?

jenny säger:
jag tittade inte. jag gillare inte att uppmuntra uppmärksamhets horor- vilket jag självklart
antar att alla kändisar är.

jenny säger:
så jag försökte se drygare ut än honom. men oscar förstörde så min image

Iskallt Icka säger:
hur då?

jenny säger:
han var töntig. oh vad han är töntig. lilla killen....

jenny säger:
typ den här... börjar dra av byxorna utanför provrummet medans kleerup ska ut ur sitt... jag:
oscar.. man tar av sig byxorna INNUTI provrumet-DÄR inne. han: jaHAAA. okeeeej dåå

jenny säger:
när oscar ska köpa glass beställer han den minsta och billigaste- fast den ska vara extra stor=
alltså EN stooooooor kula.

jenny säger:
har man bara små kulor FÅR man bara små kulor oscar.....

Iskallt Icka säger:
HAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar