lördag 22 maj 2010

-_-




Anastasia & Benedicte av Thomas Rusch för Madame Germany, May 2010.

Imorgon ska jag inviga poolen. Simma runt i simglasögon och återfå kunskapen om hur man gör bakåtvolter i vattnet.
Jag vill köpa en kamera man kan fota med där under ytan.

Jag måste bara dela med mig av min ultimata sovlista:
Nattlistan

Den här listan somnar jag numera till varje kväll. Jag har överhuvudtaget rätt pretentiösa kvällsrutiner. Saker jag måste göra för att kunna somna.
Ofta hänger jag ut mitt täcke ett tag innan "läggdags". Alltid dricker jag Friggs té kvällsro. Om jag inte dricker kvällsro inbillar jag mig att det
absolut inte går att somna utan alkohol i blodet. Fan för dig kvällsro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Bloggintresserade

Min musik

Summa sidvisningar